İptal & İade ve Değişim Koşulları

Siparişim henüz elime ulaşmadan iptal edebilir miyim?

  • Siparişinizi verdikten sonra ürün henüz elinize ulaşmadan vazgeçip siparişi iptal etmek isterseniz, kargoya verilmeden hızlı çözüm üretebilmek adına 0530 024 17 77 numaralı şirket hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

 İade yapılabilmesi için dikkat edilecek hususlar nedir?

  • İade süresi elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.
  • İadesi yapılacak ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir. Üzerinde deri kırığı izi veya herhangi deformasyonu olan ürün değiştirilmez Kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış vb bir şekilde iade edilmesi halinde geri gönderilir ve bu durumda ücret iadesi yapılmaz.
  • Ürünlerinizi iade ederken, UPS Kargo ile 720E1R işletme kodumuz ile karşı ödemeli olarak ücretsiz gönderebilirsiniz.
  • Medikal ürünler, tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
  • Silikon ürünler, varis çorapları, medikal ürünler ve insan vücuduna temas eden ürünleri iade ederken;
    • Ambalajı açılmamış
    • Denenmemiş
    • Bozulmamış
    • Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. 

İade / Değişim işlemini nasıl yapabilirim?

  1. İade ya da değişim yapılacak ürün veya ürünlerinizi faturası ile birlikte ürün paketine koyunuz.
  2. Gönderinizi, teslim aldığınız gün de dâhil olmak üzere 14 gün içerisinde aşağıdaki adresimize ücretsiz olarak gönderin.
  3. İade adresimiz: " Fatih Sultan Mehmet Mah. Balkan Cad. Buyaka AVM No:56 C/149 Ümraniye / İSTANBUL"
  4. Herhangi bir Ortoplus mağazasından da ürününüzü değiştirebilir ve farklı bir ürün alabilirsiniz.  
  5. Ürünü değiştirmek veya iade etmek istediğinize dair bir not kağıdına değişim nedenini adınızı adresinizi ve telefon numaranızı yazmanızı rica ederiz. ÖRNEK: “21 numara küçük geldi aynı ürünün 22 numarasını istiyorum ” gibi.
  6. Değişim ile ilgili ayrıca whatsapp hattımızdan bizimle irtibata geçebilirsiniz.
  7. Farklı ürünle değişim yapmak istediğinizde bu mümkün olup yine bizimle telefon aracılığıyla irtibat kurmanız işlemlerinizi hızlandıracaktır.

 İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

  • İadelerinizi yalnızca UPS Kargo ile göndermeniz gerekir.
  • İadenizi ücretsiz gönderebilirsiniz.

 Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim?

  • Evet gönderebilirsiniz. Gönderdiğiniz her teslimat için ilgili faturaları ürün ile birlikte gönderin.

İade/iptal ettiğim ürünün kabulü ne şekilde olacak ve ücret iadesi ne zaman yapılacak?

  • Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
  • Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
  • Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
  • İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
  • İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız biz işlemimizi tamamladıktan sonra 10 gün içerisinde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
  • www.ortoplus.com.tr taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örneğin; 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iadeniz tamamlanır.

 14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

  • Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür.
  • 14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.
  • 14 gün sonrasında yapılan iadeler ürün inceleme ekibi tarafından incelemesi yapılır ve kullanıcı hatası bulunması durumunda müşteriye geri gönderilir.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı